keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

31.3

Olen ollut nyt Englannissa päivälleen kaksi viikkoa ja yhden päivän. 

Tuntuu aika hurjalle.

Vielä on kuusi viikkoa jäljellä ja pian on puoli väli :)

Asun täällä siis tosi mukavan tädin kanssa n.10 min bussimatkan päässä Ryden keskustasta. Täti on ympäristötietoinen ja uskonnollinen, mutta minulle ei ole tuputettu mitään. Onni on että täti on entinen kokki sillä saan eteeni uskomattomia annoksia ja koko ajan on jotain tarjolla. Saan paljon vihanneksia ja koti ruokaa, mutta niiiin paljon että pystyn varmasti kellumaan kotii. Harva muu osaa täällä englannissa edes tehdä ruokaa kun teskot on niin täynnä kaikkea valmista. 

Olen töissä The Isle of Wightin collegelle esittävien taitteitten ryhmässä. Aloitin heti toisena päivänä saapumisestani ja minut otettiin hyvin vastaan. Koulu sijaitse Newportin kaupungissa ja minun pitää mennä sinne kahdella bussilla.
Ensimmäisenä päivä osallistuin aamujumppaan ja sitten katsoin kun he tanssivat balettia ja valmistivat esityksiä. Päiväni ovat ollee aika samanlaisia: katselua ja pientä osallistumista. Säikähdin luokkaan ensimmäistä kertaa tullessani kun näin perällä vain kirja kasan ja sanomalehtiä, mutta opettajat ovat kovasti yrittäneet kehitellä minulle jotain tekemistä. Täällä vain ei ole mitään eikä budjettia ole, koska koulu ei ole yksityinen. 
Minua oltiin odotettu kuulemma vasta pääsiäisen jälkeen, koska informaatio lanka oli katkennut jossain kohtaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti